Mother's blog, Χρήσιμες Συμβουλές, Ψυχαγωγία

Baby Shower: Πως να το οργανώσεις!

Την πρώτη φορά που άκουσα την λέξη «baby shower» δια ζώσης -και όχι μέσα από την τηλεόραση βλέποντας κάποια ρομαντική κομεντί- ήταν όταν η κολλητή μου πρότεινε να το οργανώσουμε για την αδελφή της. Δέχθηκα χωρίς να ξέρω που μπλέκω… Άρχισα λοιπόν να ξεψαχνίζω ξενόγλωσσα sites για πληροφορίες.

Σήμερα, 7 χρόνια και 10 baby showers μετά, μπορώ να πω πως έχω την απαραίτητη εμπειρία για να σε βοηθήσω να οργανώσεις κι εσύ το δικό σου baby shower!

Τι είναι το babyshower;

 

Αποτελεί ένα αμερικάνικο, πολύ πρακτικό κατά τη γνώμη μου, έθιμο. Φίλοι και συγγενείς συγκεντρώνονται για να γιορτάσουν τον ερχομό του μωρού, αλλά και να κάνουν στην μέλλουσα μαμά δώρα για το νεογέννητο. Είναι μια ευκαιρία για να συναντηθείτε, να κοινωνικοποιηθείτε, να γιορτάσετε όλοι μαζί το θαύμα της γέννησης και να εισπράξετε αγάπη εσείς και το μωρό σας. Άλλωστε, η λέξη “shower” που σημαίνει “μπόρα” περιγράφει τον καταιγισμό αγάπης και δώρων που δέχεται η μέλλουσα μαμά και το μωρό της.

 

Τα θετικά

Το πρώτο θετικό στοιχείο του baby shower είναι, όπως είπαμε, ότι έχετε την ιδανική ευκαιρία να μοιραστείτε τη χαρά για το μωρό σας με αγαπημένους σας ανθρώπους. Μπορείτε να γελάσετε, να διασκεδάσετε και να περάσετε αξέχαστες στιγμές πριν αρχίσει ο χρόνος σας για κοινωνικές επαφές να λιγοστεύει επικίνδυνα.

Μιας και το έθιμο θέλει τη μαμά να δέχεται δώρα για το νεογέννητο, μη βιαστείτε να ψωνίσετε για το μωράκι σας πριν το Baby shower party. Οργανώστε καλύτερα τις αγορές σας, σβήνοντας από τη λίστα κάποια πράγματα, όπως κουβερτούλες, σεντονάκια, ρουχαλάκια και οτιδήποτε άλλο μπορεί να σας δωρίσουν.

Τέλος, επειδή πολλοί φίλοι και συγγενείς θα έχουν ήδη προσφέρει για το νεογέννητο θα έχετε σημαντικά μικρότερο αριθμό επισκεπτών στο μαιευτήριο ή αργότερα στο σπίτι, περίοδος κατά την οποία είστε κουρασμένη και προσπαθείτε να προσαρμοστείτε.

Tip : Μη ξεχάσετε να βγάλετε φωτογραφίες! Μπορείτε να τις δείξετε στο παιδάκι σας μεγαλώνοντας ώστε να δει με πόση αγάπη και ανυπομονησία το περιμένατε!

Πότε γίνεται;

Παραδοσιακά λαμβάνει χώρα όταν η μέλλουσα μαμά είναι στον 7 μήνα της κύησης. Κατά το διάστημα αυτό τα βαριά συμπτώματα των πρώτων μηνών έχουν περάσει κι είναι ακόμα ευκίνητη και ευδιάθετη.

 

Ποιος οργανώνει το Baby shower και ποιος αναλαμβάνει τα έξοδα;

Την οργάνωση αναλαμβάνουν συνήθως στενοί φίλοι και συγγενείς οι οποίοι τις περισσότερες φορές μοιράζονται τα έξοδα. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια συνηθίζεται να μοιράζονται τον λογαριασμό όλοι οι καλεσμένοι του Babyshower party. Πολλοί είναι και οι νέοι γονείς που αναλαμβάνουν οι ίδιοι να οργανώσουν το Baby shower party για το μωράκι τους.

 

Που γίνεται;

Ανάλογα με τον αριθμό των καλεσμένων, ένα baby shower μπορεί να γίνει είτε στο σπίτι του διοργανωτή είτε σε κάποια καφετέρια ή εστιατόριο κοντά στο σπίτι της μέλλουσας μαμάς. Στην πρώτη περίπτωση, φυσικά, τα έξοδα είναι σημαντικά λιγότερα, αφού το φαγητό και τα ποτά είναι «σπιτικά». Το βασικό μειονέκτημα σε αυτή την περίπτωση είναι πως το καθάρισμα είναι μεγαλύτερο τόσο πριν όσο και μετά το party.

 

Ποιον να καλέσω;

Ένα ακόμα πράγμα που εξαρτάται από την μέλλουσα μαμά! Ο διοργανωτής πρέπει να πάρει έτοιμη τη λίστα από την έγκυο μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας. Σε περίπτωση που το party είναι έκπληξη, η λίστα θα πρέπει σίγουρα να περιλαμβάνει τα στενά συγγενικά πρόσωπα (μαμά, αδελφή κοκ) και φίλες με τις οποίες διατηρεί επαφή (π.χ. έχει βγει μαζί τους τον τελευταίο χρόνο). Όπως καταλάβατε, το baby shower είναι γυναικεία υπόθεση!

 

Τι πρέπει να φοράνε οι καλεσμένοι στο Baby shower;

Το baby shower είναι party και όχι μια απλή συνάντηση για να φάμε, να πιούμε και να τα πούμε! Αποφύγετε λοιπόν τα καθημερινά ρούχα (π.χ. φόρμες και jeans). Επιλέξτε ρούχα που θα φορούσατε σε μια ημιεπίσημη έξοδο, για παράδειγμα σε ένα cocktail party. Εάν είσαι ο διοργανωτής, φρόντισε να ενημερώσεις για το dress code τους καλεσμένους με την πρόσκληση (είτε τυπώσεις προσκλήσεις, είτε πάρεις τηλέφωνο, είτε φτιάξεις group στο viber κοκ). Εάν είσαι η μέλλουσα μαμά, σου έχουμε τέλειες επιλογές για να εντυπωσιάσεις στο baby shower εδώ.

 

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ο στολισμός;

Στο εξωτερικό οι διοργανωτές δίνουν στο baby shower θέμα. Ειλικρινά όμως δε χρειάζεται να το πάτε τόσο μακριά εάν δε θέλετε. Μερικά σημαιάκια, μπαλόνια με την φράση «Baby Shower», μια γιρλάντα «It’s a Boy» ή «It’s a girl» κι ένα στολισμένο τραπέζι είναι αρκετό. Φυσικά, μέρος του στολισμού είναι και τα φαγητά! Πολλοί διοργανωτές επιλέγουν γλυκίσματα τόσο τέλεια διακοσμημένα με ζαχαρόπαστα που λυπάσαι να τα φας!

Αν θέλετε να δώσετε ξεχωριστό χαρακτήρα στο party, επιλέξτε ένα χρώμα στολισμού και συνδυάστε με αυτό καλαμάκια, ποτηράκια, πιατάκια κοκ. Τελευταία απαραίτητη πινελιά είναι τα λουλούδια που όσο να ‘ναι χαρίζουν έναν αέρα πολυτέλειας!

 

Τι φαγητά προσφέρονται;

Κατά παράδοση, σερβίρονται αλμυρά και γλυκά εδέσματα. Σαντουιτσάκια, καναπεδάκια, τάρτες, cupcakes, popsicles, ζαχαρωτά έχουν την τιμητική τους. Μη ξεχάσετε όμως και τα ποτά τα οποία καλό θα ήταν να είναι μη αλκοολούχα. Virgin cocktails, λεμονάδα, τσάι και αναψυκτικά αποτελούν ιδανικές επιλογές. Τέλος, κάποιοι κόβουν και τούρτα!

Τώρα λοιπόν είστε έτοιμοι να διοργανώσετε ένα Babyshower party που θα μείνει αξέχαστο!

Μη ξεχάσετε να διαβάσετε το άρθρο μας για την Τσάντα Μαιευτηρίου και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ετοιμασία της.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *